FANDOM

ליקוויד סנייק, 2005.

ליקוויד סנייק, או פשוט "ליקוויד", (1972 - פברואר 2005; בן 32-33), מפקד וטייס קרב בריטי-אמריקאי, היה סוכן של SAS עד ראשית שנות ה-90, ומפקדה של יחידת הכוחות המיוחדים FOX של הCIA בין השנים 2000 עד 2005.

ליקוויד היה תוצר של פרויקט לס אנפינטס טריבלה שמטרתו היתה לשבט את החייל האגדי ביג בוס. ליקוויד היה אחד משלושת התוצרים ששרדו את הפרויקט, ביחד עם אחיו התאום, שכיר החרב האגדי סוליד סנייק, ואחיו הקטן, נשיא ארצות הברית ה-43 סולידוס סנייק.

ליקוויד היה האחראי המרכזי של תקרית שדוו מוזס בתחילת 2005, כשבמהלכו מרד עם שאר חברי פוקסהאונד באותה תקופה בממשלת ארה"ב, גנב את המטאל גיר רקס, ואיים בירי פצצות אטומיות על ארצות הברית. סוליד סנייק נשלח חעצור אותו והצליח במשימתו. ליקוויד עצמו מצא את מותו בסוף התקרית בשל וירוס הפוקסדאי.

לאחר מותו, ריבולבר אוסלוט, שהיה סגנו בפוקסהאונד, השתמש במכשירים פסיכולוגים וטכנולוגיים על מנת להעביר את תודעתו של ליקוויד אליו, מה שיצר ישות חדשה העונה לשם ליקוויד אוסלוט.

ביוגרפיהעריכה

עברעריכה

רקעעריכה

חיזיון - מטאל גיר סוליד מבצעים ניידים.jpg

ליקוויד סנייק, שני אחיו, ואביו בחיזיון משנת 1970.

"הילדים שלך, לס אנפינטס טריבלה. סנייק [ביג בוס], הבן שלך יביא חורבן על העולם. הבן שלך... יציל את העולם!"
—החיזיון של אליסה ואורסולה, 1970.

ליקוויד סנייק הבוגר, ביחד עם שני אחיו ושלושה דגמים של מטאל גיר (ביניהם המטאל גיר רקס) נצפו לראשונה בחיזיון שהועבר לאביהם ביג בוס על ידי אליסה ואורסולה במהלך השתלטות סאן היירונימו של שנת 1970, בתור הבן שיביא את העולם לחורבות, לפני שבן אחר, סוליד סנייק, יציל את העולם.

ליקוויד נולד בשנת 1972, כתוצאה מפרויקט ה"לס אנפינטס טריבלה", ניסוי ממשלתי סודי של ארצות הברית במטרה לשבט את החייל המושלם מהגנים של "החייל הגדול ביותר של המאה ה-20", ביג בוס. שמונה עוברים נוצרו מהגנים של ביג בוס ומביציות שנתרמו על ידי אישה יפנית בריאה. העוברים נקלטו לתוך לתוך הרחם של אם פונדקאית; שישה מהעוברים ננטשו בשביל לקדם את השניים האחרונים.

בשניי העוברים שונה הקוד הגנטית ואחד מהם קיבל את ה"גנים העליונים" של ביג בוס, בזמן שהאחר קיבל את הגנים ה"נחותים" של ביג בוס. תשעה חודשים מאוחר יותר, התאומים נולדו, תחת שמות הקוד "סוליד סנייק" ו"ליקוויד סנייק. שיבוט שלישי, סולידוס סנייק, נוצר זמן קצר אחר כך, וירש את בדיוק את אותם גנים כמו של ביג בוס. ליקוויד החל להאמין שהוא זה שקיבל את "הגנים הנחותים" של ביג בוס, ורצה להרוג גם את ביג בוס וגם את סוליד סנייק על כך.

שנים מוקדמותעריכה

מיד לאחר לידתו ליקוויד נלקח לממלכה המאוחדת ושם גדל. שמו האמיתי היה מסווג כל כך עד שאפילו הקצינים הבכירים ביותר של הצבא האמריקאי נאסרו לדעת אותו, ביניהם קולונל רוי קאמפבל, מי שהיה חברו הקרוב וסגנו של אביו של ליקוויד עד 1995. בשנת 1974, במהלך תקרית הולך השלום, ליקוויד ואחיו שומשו כ"פוליסת ביטוח" על ידי סייפר והפטריוטים כנגד ביג בוס, במידה והא ימשיך להתנגד לארגון.

ב-1990, ליקוויד הצטרף ליחידת הקומנדו הבריטית SAS, והיה לאדם הצעיר ביותר שהצטרף ליחידה, בגיל 18 בלבד. במהלך שירותו הוא הצטיין בצניחה חופשית, צלילת סקובה, טיפוס, שימוש באקדחים וכלי ירי קטנים ונהיגה בכלי רכב קרביים וימיים.

מלחמת המפרץעריכה

ליקוויד השתתף במלחמת המפרץ בעיראק זמן קצר יחסית לאחר שהצטרף לSAS. הוא נשלח מטעם היחידה להסתננות לעיראק על מנת לאתר ולבסוף להרוס טילי סקאד. במציאות, ליקוויד נשלח, בתור סוכן רדום, על ידי סוכנות הביון הבריטית (SIS), אך לא הצליח במשימתו ונלכד על ידי חיילים עיראקים. הוא הושלח לכלא וסומן כנעדר. בגלל מצבו כאסיר מלחמה בעיראק, ליקוויד מעולם לא זכה להזדמנות להכנס לסנטרי האוס.

פוקסהאונדעריכה

ליקוויד ניצל על ידי כוחות צבא אמריקאים בשנת 1994, וכתוצעה מכך הוא הועבר לארצות הברית. חמש שנים מאוחר יותר, בשנת 1999, במהלך אירועי המולת ארץ זנזיבר סוליד סנייק הרג כביכול את ביג בוס; שנאתו של ליקוויד לאחיו התעצם, מפני שלדעתו, סנייק לקח ממנו את ההזדמנות לנקום בביג בוס, בגלל שהוא חשב שביג בוס בחר מרצונו החופשי את ליקוויד בתור מי שיקבל את "הגנים הנחותים" שלו.

בשנת 2000, ליקוויד הצטרף ליחידת הכוחות המיוחדים פוקסהאונד של הCIA, בערך שנה לאחר שסוליד סנייק ורוי קאמפבל פרשו מהיחידה. זמן קצר לאחר שהצטרף ליקוויד הפך למפקד היחידה. תחת הנהגתו, ליקוויד החזיר את מערכת שמות הקוד של היחידה, שבוטלה בתקופתו של קאמפבל, ודאג לצמצם את היחידה ככל שאפשר כדי להפוך אותה למעין יחידת עלית. תחת הנהגתו היו חמישה חברים מרכזיים של פוקסהאונד, ריבולבר אוסלוט, וולקן רייבן, סנייפר וולף, סייקו מנטיס ודיקוי אוקטופוס.

תקרית שדוו מוזסעריכה

ערך ראשי: תקרית שדוו מוזס

מרידהעריכה

"טיפש! הרגת אותו!"
—ליקוויד לאוסלוט לאחר מותו של אנדרסון.

בפברואר 2005, אוסלוט, סגנו של ליקוויד, הציע לליקוויד למרוד בממשלת ארצות הברית במהלך ניסוי שהתרחש באי שדוו מוזס. ליקוויד ואסלוט שכנעו את שאר חברי היחידה לסייע להם, ואף השתלטו על חיילי כוחות הדור הבא המיוחדים לצורך המרידה בממשלה. ליקוויד, בסיוע רחב מצד חייליו, השתלט על האי ועל המפעל הלהשמדת נשקים גרעיניים, גנב את המטאל גיר רקס, ולקח את נשיא ארמטק קנת בייקר ואת מנכ"ל דארפא דונלד אנדרסון בתור שבויים. ליקוויד קרא לקבוצת המורדים "הבנים של ביג בוס", וקרא לוושינגטון בדרישה להעברת שרידיו של ביג בוס אליו, ואיים על הפצצה גרעינית במידה ולא יקבל את דרישותיו. מעשה זה גרם למתח בין ארצות הברית ורוסיה, בשל חשיפת המטאל גיר החדש בפני העולם.

למרות זאת, ליקוויד לא היה מסוגל לממש את איומיו, בגלל שהמטאל גיר דורש קוד הפעלה שהיחידים שידעו עליו היו בייקר ואנדרסון. לכן, ליקוויד שלח אותם לעינויים תחת אוסלוט, בשביל שיוציא מהם את המידע הדרוש, זאת לאחר שסייקו מנטיס נכשל בלקרוא את המחשבות שלהם. אוסלוט הוציא חצי מהימדע מבייקר, הוא הרג את אנדרסון "בטעות" ונכשל בהשגת החצי השני של קוד ההפעלה. בשל כך, ליקוויד לא היה מסוגל לגבה את האיום שלו, והיה צריך למצוא דרך אחרת. ליקוויד הורה לדיקוי אוקטופוס להתחזות לאנדרסון ולחכות עד שיגיע כוח הצלה אמריקאי. ליקוויד ידע שאחיו סוליד סנייק ייבחר למשימה, ותכנן לרמות את סנייק להפעלת הקוד בשבילו.

בשביל להרחיב את המניפולציות שלו על כוח המשימה האמריקאי, ליקוויד אירגן את מותו של מאסטר מילר, המנטור לשעבר של סנייק. כך, ליקוויד לקח את זהותו של מילר, שבה ישתמש בהמשך התקרית. ליקוויד, בתור מילר, הצליח להתקבל לצוות המשימה לאחר ששכנע את הקולונל לשעבר רוי קאמפבל.

בשלב מסוים לפני תחילת התקרית, אדם דמוי-נינג'ה מסתורי פרץ אל האי והרג את אחד משומריו של ליקוויד. אירוע זה היה הסיבה המרכזית להכפלת כוח האדם באי.

הציד אחר סוליד סנייקעריכה

לאחר מותו של דיקוי אוקטופוס כתוצאה מוירוס משונה בפגישתו עם סנייק, ליקוויד הציב את אוסלוט במחסן הנשק שבו עינה את בייקר כי ידע שסנייק ינסה להצילו. אוסלוט נלחם בסנייק אך לא הצליח להביסו בגלל ההתערבות של אותו איש דמוי-נינג'ה, שכרת את ידו של אוסלוט.

מאוחר יותר סנייק נלחם בוולקן רייבן, שהוצב ליד מתקן שימור הנשק של האי. ליקוויד נתן לרייבן הוראות מפורשות לא להרוג את סנייק, אלה רק לתפוס אותו. לאחר שסנייק הביס אותו, רייבן התקשר אל ליקוויד ושאל אותו האם זה נכון פשוט לתת לו להמשיך, ולאחר שליקוויד אחר כי הם ישחקו אותו לכמה זמן, רייבן הזהיר את ליקוויד שלא להמעיט בערכו של סנייק. רייבן גם שיבח את סנייק בפני ליקוויד, שהורה לרייבן ולאוסלוט לא להרוג אותו.

לאחר מותועריכה

תקרית מנהטןעריכה

לאחר מנהטןעריכה

התקוממות ליקוויד אוסלוטעריכה

מורשתעריכה

אישיות ומאפייניםעריכה

ציוד וכישוריםעריכה

מאחורי הקלעיםעריכה

הופעותעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית